hvit nike damesko

nike damesko

nike damesko
Rated 4.6/5 based on 1389 customer reviews
Nok568 In stock

nyankomne nike damesko

nike damesko Oregon, er Nike verdens ledende sportsutstyr produsenten. Selskapets sport inkluderer: kl?r, sko, sportsutstyr og s? videre. 2002 regnskaps?r, n?dde selskapets driftsinntekter en rekord $ 4980000000, ??I 1962, University of Oregon utdannet Bill Bowerman og alumni Philip ? ? Knight medgrunnlegger et firma som heter "blue ribbon" (Blue Ribbon Sports), de viktigste idrett. I 1972 skiftet selskapet navn til Blue Ribbon Nike begynte ? lage sin egen legende. ?Profil, bl?tt b?nd og bl? b?nd hvor etablert hvordan selskapet ble omd?pt Nike? = I 1959 etter endt utdannelse ved University of Oregon Knight ?rs mastergrad i business administration, 1962, Phil Knight h?rt ? "Oregon Journal" (den personen som blir debattert i Japan Nikon kamera en dag lite vil erstatte dyre tysk-laget Leica (Leicas) kamera, blits ?yeblikk ? skrive en oppgave om god lavkostproduksjon av japanske produsenter kan produsere h?y kvalitet joggesko, dra nytte av denne prisen fordel, kan du ?pne opp et nytt marked, og deretter med de europeiske fott?y produsenter, for eksempel Adidas (Adidas) og Puma (Puma) Vent en h?yere Baur han og Bill ? Partnerskap og Onitsuka Company (produksjon Tiger (Tiger) joggesko ) signert en "Blue Ribbon Sports Company" (Bl? RibbonSports, kalt BRS) navn, kj?pe ett tusen par sko Tiger resultat, Knight p? bare ett ?r hadde solgt $ 8000 sko . ??I 1966, som allerede har eksperimentert med ulike metoder for ? lage sko lettere pakke Germain Onitsuka selskapet har sendt ett par sko av sin egen design, som den ?verste er en myk nylon, snarere enn den tradisjonelle skinn. Denne par sko kalles Cortez, selv om begynnelsen var Adidas representant latterliggjort og latterliggjort, men raseri p? vei til ? bli Tiger mestselgende sko. 1969 har solgt mer enn $ millioner sko / men / senere Japan begynte ? lete etter flere grossister, og truet med ? suspendere samarbeidet. Knight tvunget til ? velge, eller selge sine aksjer, og f? juridiske problemer, eller og finne en annen metode for ? produsere sko. Dermed, med flere av hans stab har begynt ? utvikle disse ansatte til ? designe en annen produktserie - Knight tror tiden er inne for ? gj?re det alene, bestemte han seg for ? ta imot st?rre utfordringer. Fordi etter at misligholdet, kutte av forholdet til Onitsuka selskapet, fant han en i Exeter (Exeter) fabrikk og et handelsselskap med Japans eksport?rer Iwai (Nissho Iwai) samarbeid (selskapet til ? gi dem kreditt finansiering )

gra nike damesko

nike damesko middag tid i "campus" i sports- og fritidssenter idrett to timer, deretter jobbet f?r kvelden De er veldig lojale mot selskapet, er Nike ledelse ikke strenge, men m? bryte den sterke troen Adidas hele teamet sammen. Selskapets markedsf?ring ansatte, sa: ". Vi er instinktivt i stand til ? bed?mme, ingenting er gjort Nike, hva Nike ikke gj?r" P? grunn til ? tilh?re den ortodokse Adidas, legger Nike stor vekt p? ? v?re i stand til ? gjenkjenne de som hatet ortodoksien idrettsut?vere, for eksempel Steve, Prairie torget Ting - friidrett verden av James Dean, for amat?rer idrettsut?vere Union lo, "kj?rlighet kranglet," Yi Lei Nastase, er en tennis samfunnet skumle tegn. Disse anti-tradisjonelle ut?vere finansiert etter Nike, Nike selskapet utfordrende ortodoksi, progressive dynamisk bilde. Knight grunnla selskapet p? sine egne fond, som for deres barn som er full av kj?rlighet for selskapets anliggender, s? lenge han anser det n?dvendig, hver dag, hands-on, inn og ut av kontoret. Knight mesteparten av tiden p? kontoret ved siden av det lille rommet. Sto p? hytta gulvet skitne kl?r, ved siden av hauger av ting og dokumenter nesten ingen andre i huset hans, Knight knurret: "Once la folk inn i huset ditt, vil de hele dagen og ut , men jeg trenger det tenker. " Nike med sin entrepren?r?nd beste endelige nederlag Adidas i det amerikanske markedet, men Reebok som en stor konkurrent til ? dukke opp i 1980 etter at Nike selskapet ? produsere menns sports-fokusert kultur litt n?rsynt. Nike faktisk ikke klarte ? forutse betydningen av myke skinnsko areobic disse skoene popul?re blant kvinner i alle aldre. I 1986, Reebok l?pet Nike, industrileder. Knight bli inspirert, utviklet han en ledelse regler, for ? st?tte opprettholdelsen av varemerkeanerkjente sentre. I 1981 startet han p? en ny transformasjon i selskapet. Han plasserte en stor sko Avdelingen er delt inn i flere mindre avdelinger, hver liten avdeling med ansvar for joggesko slags sport, og dermed p?skynde produktutviklingsprosessen, satte han produsert av etablering, markedsf?ring, reklame koblet Systemet best?r av selskapet som helhet. Som et resultat av selskaper arbeider sammen for ? utvikle en rekke sko, og i reklame som et middel for ? skape en kraftig Nike sko, oppsiktsvekkende bilde. (B) kraften av innovasjon og nyskapende markedsf?ring strategier fra kulturbegrepet Forme firma og produkt perfeksjon og dynamisk bilde av selskapets strategiske m?l. Knight mener at ligne evnen til unge mennesker er veldig sterk

blue nike damesko

nike damesko etter selskapets grunnlegger Philip Knight startet. Nike oppstart av Blue Ribbon Sports selskap, som er basert Knight ˹̹ Graduate School of Business ved skolen skrev en oppgave opprettet for simuleringen. Knight tilfeldig samlet noen friidrett stjerne og sportsinteresserte ideer ned p? papiret, deres sinn har et felles m?l: ? beseire Adidas, slik at flere og flere idrettsut?vere til ? b?re den japanske produksjonen av h?y kvalitet og lav pris p? joggesko --Tigers (Tiger). Som selskapets grunnlegger, Knight of the never-ending kamp for personlige og forretningsetikk i hele virksomheten alltid. Etter Knight ble valgt til University of Oregon spor team, en profesjonell midten og langdistanse team, er hans lidenskap for sport slitt bort. Senere jobbet han i Polen i fem ?r n?r prisen Waterhouse regnskapsf?rer, er hans forretningssans oppfostret i den tiden. Typisk legendariske Oregon spor trener som Piel Bauer, alltid ga hans stjerne idrettsut?ver gjort joggesko. Han fortalte Knight, en friidrettslaget best?r av en rekke enkeltspillere, m? alle st? stille ? hardt for ? forbedre sine prestasjoner, er ut?vernes motto: "Det er ingen ende." The Price Waterhouse ?penbaringen var "de mest grunnleggende prinsippene for god forretningsskikk." Nike historie er en prosess med dialog mellom disse to prinsippene, er ?nden av personlig kamp og forretnings begrensninger ut?veren koordinert prosess. Knight og Bowerman medgrunnlegger Blue Ribbon begynte, og skiftet navn til Nike i 1972, og siden da, begynte det ? designe sko med selskapet varemerke, og produksjon i Asia. Uopph?rlig Nike bedriftskultur. P? den tiden, i USA atletisk fott?y markedsdominans Adidas, Puma og Tiger. Tidlig p? 1970-tallet, jogging varmen gradvis stige, millioner av mennesker begynte ? bruke joggesko, joggesko fordi ikke bare behagelig, men ogs? et symbol p? en sunn og ung - dette er hva folk flest aspirere til bildet av joggesko er i ferd med ? dukke opp, men Adidas ledet "jern trekant" ikke forst? denne trenden, "Nike" har kj?rt inn. I 1974, Bowerman trener utspiller seg i bakt vaffeljern mold en uretangummi, laget en ny s?ler. Denne s?len er "Waldorf kjeks" type, er det en liten gummis?ler negler, noe som gj?r den mer fleksibel enn andre popul?re markeds s?ler, denne tilsynelatende enkle produktinnovasjon for ? fremme Knight karriere, produkter raskt ?pne markedet

Google+ Instagram Pinterest Twitter Facebook